sobota, 12 czerwca 2010

Sally Hansen Hard As Nail Extreme Wear - Fuscia Tin



Lakier Fuscia Tin z serii Sally Hansen Hard As Nails. Kolor to perłowa, metaliczna wręcz czysta fuksja, dość intensywna (bardziej niż w buteleczce) - kolor musiałam podkręcić jak zwykle i na moim monitorze wszystko jest bardziej przygaszone. Prosze wybaczyć brzydko pomalowane paznokcie, ale nie miałam siły pomalować ich bardziej starannie i kompletnie się nie przykładałam. Lakier trafił mi się dość gęsty, jedna warstwa daje efekt jak na zdjęciu (na zdjęciu są dwie plus nail tek na wierzch) - położyłam dwie bo pomalowałam za szybko na bazę nailtek i porobiły mi się smugi. Lakier mógłby być ciut rzadszy ale mam wrażenie, że to wina pojedynczego egzemplarza (mam inne lakiery SH i tylko ten jest tak gęsty).

Kolor jest świetny, czysty, bez dodatków innych kolorów. W skali 1-6 dałabym mu 4.5 - jednak jest za gęsty. Na plus musze powiedzieć, że cała seria cechuje się bardzo dobrą trwałością. Na stopach FT wytrzymała mi tydzień bez ani jednego odprysku, dopiero po tygodniu pojawił się jeden mały ubytek :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz