niedziela, 13 czerwca 2010

Porównanie Dim Sum Plum OPI i Bell 308




Chciałam Wam pokazać dwa zamienniki: droższy Dim Sum Plum OPI i tańszy Bell Fashion Colour nr 308. Kolory są prawie identyczne a jedyna różnica jest taka, iż OPI jest minimalnie ciemniejszy (na prawdę minimalnie). Sama byłam w szoku, że te lakiery są praktycznie takie same ;) Tak więc jeśli ktoś szuka tańszego zamiennika OPI to polecam Bell. Obydwa piękne róże wpadające w fuksję. Do pełnego krycia potrzeba 2 warstw.
Palec środkowy i mały: Bell 308, wskazujący i serdeczny: OPI Dim Sum Plum.

9 komentarzy:

  1. O jak super :D Jak mnie kiedyś znowu najdzie ochota na Dim Sum Plum to kupię sobie Bell :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne porównanie, wydają się właściwie identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dwie krople wody :-)
    Wstyd się przyznać, ale nie mam żadnego Bell...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę byłam w wielkim szoku jak one są do siebie podobne. "Postronni" na pewno nie zauważą różnicy ;) Nawet mając obydwa lakiery na paznokciach musiałam się mocno wpatrywać aby zauważyć różnicę

    OdpowiedzUsuń
  5. a ile warstw do pełnego krycia potrzeba? o w czerwonym 3 :) kupię go o!:>

    OdpowiedzUsuń
  6. Sabbatho, zapomniałam dopisać (już się poprawiam) ;) Potrzeba 2 warstw.

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak z jakością Bell - czyli ile wytrzymuje, itp? Bo jeszcze żadnego nie mam, a może bym się skusiła na Bell - Dim Sum Plum :D

    I jeszcze jedno pytanie, czy ktoś ma możliwość porównać Dim Sum Plum i Ate Berries at the Cannaries? Podobne są?

    OdpowiedzUsuń
  8. tak oglądam moje paznokcie i moja fuscia tin sally hansen jest też prawie taka sama tylko że ma metaliczny finisz :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczko, u mnie wytrzymują standardowo czyli noszę 2-3 dni (podobnie jak OPI). To moje ulubione polskie lakiery więc będę polecać każdemu :D

    OdpowiedzUsuń