sobota, 19 czerwca 2010

Gosh miss grey



Zdjęcia przysłane przez Misiakasiulec.
Miss Grey to kremowa i bezdrobinkowa wariacja na temat ciemnej szarości. Po nałożeniu jednej warstwy widoczne są prześwity, druga daje idealne wykończenie. Sama aplikacja jest niestety trochę problemowa, ponieważ Miss Grey ma króciutki pędzelek, na który nabiera się albo zbyt dużo albo zbyt mało lakieru, poza tym jeżeli nie nałoży się lakieru wystarczająco szybko mogą powstać nieestetyczne smugi. Lakier ma dość gęstą konsystencję, nie odpryskuje. Mimo trudności w malowaniu uwielbiam Miss Grey za odcień oraz to jak bajecznie wygląda na paznokciach :) Pierwsze zdjęcie robione w pomieszczeniu, drugie - przy oknie. Na paznokciach dwie warstwy lakieru + fixant brillant bourjois.

3 komentarze:

  1. Piękny :)

    Ja nie mam problemu z aplikacją tego lakieru, nie smuzy, pędzelek też mi podszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny. Bardzo mi się podoba ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli zobaczę w sklepie, że jest to taki piękny odcień szarości jak tutaj na zdjęciach, to będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń