poniedziałek, 7 czerwca 2010

Essie- Pretty Edgy

Essie - Pretty Edgy - Dosc ladny odcien zieleni, gdy go zobaczylam odrazu skojarzyl mi sie kolor Opi-Jade is the New Black, ale jednak Pretty Edgy to troszke inny i jasniejszy kolorek. Naklada sie go super, najlepiej z 4 kolorow ktore posiadam z tej kolekcji, dwie warstwy ladnie pokrywaja, ale nalozylam trzy i dzieki temu kolorek stal sie jeszcze ladniejszy. 

Na zdjeciu trzy warstwy,bez topcoat, zdjecie z lampa 




Porownanie koloru Essie-Pretty Edgy i Opi-Jade is the New Black(kolory na paznokciach troszke przeklamane, ale mnw widac ze sie roznia)

6 komentarzy:

  1. Fajne kolorki, tylko mam jedno zastrzeżenie. Bardziej podoba mi się idea z zamieszczaniem postów z jednym odcieniem lakieru, wszystko jest czytelniejsze i łatwiej można znaleźc to co nas interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę OPI :-)

    @ Paradisiac- zamieszczanie zdjęć porównawczych jest bardzo pomocne. Oglądając taką fotę jestem w stanie ocenić, że wolę Jade, bo chłodniejszy, a mnie lepiej w chłodniejszych :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basia, paradisiac chodzilo o to jak wczesniej zamiescilam kolorki ;) bo wczesniej umiescilam wszystkie 4 z tej kolekcji w jednym wpisie, a pozniej rozdzielilam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahaaaa....
    :-)
    Nie widziałam wcześniejszego wydania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. akurat w tym przypadku zamieszczenie fot porównawczych skutkuje tym, że chcę oba :P

    OdpowiedzUsuń