piątek, 28 maja 2010

OPI Kreme de la Kremlin

Kolejny baaaardzo udany lakier z kolekcji rosyjskiej.

Kreme de la Kremlin to zakurzony, brudny róż, z kapką beżu i delikatną nutką fioletu. Można powiedzieć, że idzie on trochę w stronę mauve (na MUA piszą, że to tearose, jednak, jak dla mnie, z tearose to on nic wspólnego nie ma ;)). Podobny do 5th Avenue China Glaze, jednak ChG jest jeszcze bardziej brudny (i też piękny *-*).

KdlK jest, jak to dzisiaj usłyszałam, kolorem bardzo wyrafinowanym ale jednocześnie niezobowiązującym. Na codzień, do pracy - idealny. 

Jest to typowy krem, gładki i jednolity. Konsystencję ma rzadszą niż typowe OPI, można łatwo przesadzić z ilością lakieru; lubi też zabąbelkować, zwłaszcza druga warstwa.

Jedna warstwa na upartego wystarczy, u mnie jednak są dwie. 

Pierwsze zdjęcie na zewnątrz, w cieniu; drugie w pomieszczeniu, przy oknie.





13 komentarzy:

  1. Bezpieczny elegancik, do pracy idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do pracy idealny, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘĘĘKNY!! Miałam go kupić, nie kupiłam ale po zobaczeniu tych zdjęć będzie definitywnie mój :) Cudowny!! Proszę o zdjęcia ChG Fifth Ave jeśli masz ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kicia mam 5th Ave ;) Zdjęcia oczywiście będą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dżizaz, jak ja go pragnę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu mnie się on po nocach śnił :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezeli tylko jutro bedzie w NailBarze, na pewno go kupie ;D Wydaje mi sie, ze spelnia moje marzenia o przykurzonym, idealnym rozu.

    OdpowiedzUsuń
  8. O Nailbarze to ja mogę co najwyżej pomarzyć...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na codzien tez marze, ale jutro mam nadzieje tam byc ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękny kolor o którym myślę intensywnie od dawana.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny ale nie kupię, nudziaki nie dla mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie jest typowy nude, dość mocno odznacza sie od koloru skóry. No i on jest dość mocno różowy, z kropelką beżu. Kolor idzie bardziej w stronę mauve niż nude :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, właśnie go kliknęłam na allegro :D
    niech no tylko wpadnie w moje łapska!

    OdpowiedzUsuń