sobota, 3 lipca 2010

Wibo Express Growth - nr 151



Zdjęcie nadesłane przez: gaga87.

To lakier Wibo Express Growth z serii Trendy Lata 2010, nr 151.

W buteleczce bardziej koralowy, na paznokciach bardziej pomarańcz. Zdjęcie w sztucznym świetle, z lampą błyskową, jednak dobrze odzwierciedla kolor. W rzeczywistości troszkę bardziej się błyszczy, co ciężko mi było uchwycić na zdjęciu. Konieczne 2 warstwy, jedna smuży.

Lakier ma raczej rzadką konsystencję, dobrze się nakłada na paznokcie, pędzelek wygodny. Schnie szybko. Mógłby być trwalszy, trzyma się ok. 2-3 dni na moich paznokciach.

2 komentarze:

  1. mam zielony 138 i żółty 126 z tej kolekcji i żółć też wpada w pomarańcz. I mało się trzyma, chociaż zielony mam na stopach. Długo trzeba uważać bo chociaż szybko schną to potem są miękkie. Zieleń jest piękna, zastanawiam się jeszcze nad jakimś kolorkiem, Twój do mnie nie przemawia ale może róż bądź fiolet... Albo niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że ja też zachwycona tym kolorkiem nie jestem :( Spodziewałam się czegoś bardziej stonowanego, a nie takiego "orara" ;) Fiolecik widziałam tutaj na blogu, cudeńko! Szkoda tylko, że nie widziałam go w żadnym Rossmannie :(

    Gaga87

    OdpowiedzUsuń