sobota, 17 lipca 2010

O.P.I. - Baguette Me Not

Zdjęcia nadesłane przez: PRZESZKODA.

Mój pierwszy OPIk, w którym totalnie się zakochałam. To piękna
koralowa czerwień, nieco zgaszona, przybrudzona, nieoczywista. W
zależności od oświetlenia wybija nuty bardziej czerwone lub
pomarańczowe. Wygląda szykownie, zwłaszcza w sytuacjach, gdy jaskrawa
czerwień jest zbyt ostra :)



Aplikacja jest łatwa i przyjemna, lakier jest kremowy, gęstość dla
mnie idealna. Jak widać na zdjęciu (jeszcze przed czyszczeniem
skórek), nie miałam zbyt wiele roboty przy poprawianiu manikiuru, a
zwykle to dla mnie koszmar. Pierwszy odprysk (ok 0,5 mm) po 4 dniach
przy codziennych czynnościach, bez topa, lakier delikatnie ściera się
na końcówkach.

Zdjęcia w świetle sztucznym z lampą, 2 warstwy, na bazie nail tek II.
Kolor bliższy do zdjęcia 2giego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz