sobota, 24 lipca 2010

Hean nr 466 +Delia Art nr 1 i 34



ZDJĘCIA NADESŁANE PRZEZ ELIZĘ SZARY.



Witam:)
Trafiłam na blog poświęcony lakierom, a że jestem lakieromaniaczką, jak jego autorka, postanowiłam zacząć uwieczniać na zdjęciach i moje lakiery :)

Na początek 4 zdjęcia :) Taka wersja obecnie na paznokciach.
Lakier granatowy HEAN nr 466
Lakiery ozdobne Delia Art nr 1 (biały) i nr 34 (niebieski).
Zdjęcia wierne, w świetle dziennym
Malowane 2 razy, z top-coat.



Lakier z warstwą utwardzacza trzyma się 5-6 dni. Maluje się super, ma dobrą konsystencję, schnie dość szybko, ale pomagam mu preparatem przyspieszającym wysychanie.



Mam nadzieję, że mały wzorek na 2 paznokciach nie przeszkodzi w umieszczeniu zdjęć na blogu....... (od Aggie: nie, skąd. Wzorek śliczny)

2 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię takie granaty :)Ślicznie u Ciebie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy kolejną lakieromaniaczkę ;) Bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń