piątek, 30 lipca 2010

Bell Fashion Colour nr 324









Przedstawiam kolejny lakier Bell- tym razem coś dla fanek czerwieni. Kolor 324 to piękna czerwień z drobinkami, które widać tylko w bardzo mocnym słońcu ( lakier broń boże nie przypomina perłowego- tak jak niektóre lakiery z bardzo małymi drobinkami), te drobinki to taki właściwie pyłek, widać je na pierwszym zdjęciu z fleszem.

Lakier jak to Bell, maluje się dość dobrze, schnie w normie. Jedna warstwa nie kryje całkowicie, trzeba dać drugą a jak się jest perfekcyjnym to może i trzecią :) ja zostałam przy dwóch + top.

Pierwsze foto z lampą- żeby było widać ten "szimerek" reszta w świetle dziennym. Jak dla mnie lakier jest OK jak za cenę 6,65 zł. Nie wiem jak z trwałością bo dopiero pomalowałam ale pewnie jak różowy który już pokazywałam to 3 dni się utrzyma- potem już będzie się ścierał i odpryskiwał. Jednak i tak zależy to od naszych paznokci, topa i prac domowych :)

Szkoda, że te lakiery tak ciężko dostać- o serii Glam Wear Bell w mojej mieścinie nie ma mowy :/

Pozdrawiam
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz