wtorek, 27 lipca 2010

Bell Glam Wear nr 403



Ten lakier był już pokazywany przez Sabbathę i muszę powiedzieć, że to dzięki niej skusiłam się na ten kolor. Zachciało mi się jakiegoś łososiowego różu i ten kolor idealnie trafił w moją zachciankę ;) Myślałam że będzie bardziej pastelowy ale nie, on jest dość intensywny i bije po o czach. Kojarzy mi się z kolorowymi lodami wodnymi albo landrynkami. Kolor zmienia odcień w zależności od światła.
Aplikacja i pędzelek jak w każdym lakierze Glam Wear, jeśli ktoś lubi będzie zadowolony. Wykończenie bardzo błyszczące i szkliste. Już jedna warstwa daje dość wyraźny kolor ale dla idealnego krycia potrzebne są dwie (na zdjęciach).

4 komentarze:

  1. Nawet bardzo bardzo cukierkowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak nie zgodzę się co do aplikacji, posiadam również kolor 404 i bez porównania do 403. Nie mówie, że tym rózem maluje się żle, ale jednak troszke gorzej niż wspomnianym lakierem z tej serii.

    OdpowiedzUsuń