sobota, 24 lipca 2010

Wibo - Extreme Nails nr 81



ZDJĘCIE NADESŁANE PRZEZ BELLATRIX.

Buteleczka niestety bez numerka, co zdziwiło także mnie, jako że drugi kupiony przeze mnie lakier z tej serii [blada lawenda] numerek posiada. Ale biorąc pod uwagę dość rzadko spotykany odcień, szczególnie wśród lakierów za 5zł - powinnyście go bez problemu i pomyłki na półce znaleźć. (edit Aggie: numerek już zidentyfikowany)

Kolor, którego nie da się opisać łatwo, szybko i bezproblemowo. Ciepła szarość/chłodny beż, wpadający w bardzo mocno zabieloną mlekiem kawę. "Jakoś tak". Brąz uaktywnia się w sztucznym świetle żarówkowym, w słońcu lakier jest zdecydowanie szary.
Pierwsza warstwa ku mojemu zaskoczeniu nie smuży, nieźle kryje i przypomina mi kolorem jedną warstwę Tickle Me France-y OPI; dopiero przy drugiej - w zupełności kryjącej i wystarczającej mi do szczęścia - widać że to szarość. Aplikacja bez zarzutu, wysychanie całkiem niezłe, trwałość - niestety pojęcia nie mam, jako że lakier noszę dopiero dobę.

Na zdjęciach dwie warstwy bez podkładu/nawierzchniowego, zdjęcia dobrze oddają kolor.

Co do samej serii Extreme Nails, ciekawych kremów [mam obsesję na punkcie kremowych lakierów, więc tylko na takie zwracam uwagę ;] było więcej. Wspomniana już przeze mnie blada lawenda, mocno pastelowy róż, dwa nietypowe fiolety, jadeitowa zieleń. Straszna pokusa ;]

8 komentarzy:

  1. Śliczny, ciekawa jestem, jak się ma do Playi Essie, wygląda dość podobnie, chociaż Playa chyba jaśniejsza. Muszę się zainteresować tą serią, skoro jeszcze ma zieleń... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaach, swietny, chce go...ale pewnie u nas nie bedzie, eh! Chcialabym zobaczyc tez inne z tej serii, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny. Kupię go na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  4. numerek można dopisać - 81 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochani! To nie jest 81! 81 mam aktualnie na pazurkach i jest to chłodna szarość! Ten, ktory jest pokazany to 83, taka bezowa szarosc :). Poprawcie bo ludzi w blad wprowadzicie choc te kolory sa baaaaardzo podobne.

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę to niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę trzasnąć fotkę numerkowi 81 :D.

    OdpowiedzUsuń