poniedziałek, 5 lipca 2010

China Glaze Sugar High


Mój pierwszy lakier ChG. Poszalałam ostro z kolorem - to typowy barbie pink. I nazwa trafiona, bo normalnie aż zęby bolą od słodyczy tego różu. Nie do końca mój, nie trafiłam za bardzo z tym lakierem. Po zobaczeniu koloru na żywo (kupowałam w ciemno, dopiero po zapłaceniu szukałam swatchy) odechciało mi się eksperymentów z China Glaze (na niedługo :P).

Aplikacja tego koloru komfortowa nie jest. Lakier bardzo smuży i jest dość rzadki. Pędzelek precyzyjny.

Dla mnie to kolor typowo wakacyjny, powiedziałabym nawet, że kurortowy - do lata w mieście mi nie pasuje. Ja go widzę do krótkich dżinsowych szortów, białego tank topa i hawajanów - i w takim zestawieniu bardzo mi się podoba. W innych niestety już nie ;) Powiem szczerze, że rzadko dobieram lakier pod kolor/styl stroju. Jednak w przypadku Sugar High to konieczne, bo to naprawdę zwracający uwagę kolor, źle zestawiony będzie wyglądał, hm, no brzydko.



Trzy pierwsze zdjęcia były robione na zewnątrz, w świetle naturalnym.

Ostatnie zdjęcie robione z lampą w pomieszczeniu. Barbie, prawda? :D

1 komentarz: