sobota, 26 grudnia 2009

OPI Catherine the Grape

Lakier OPI nr NL R57 o wdzięcznej nazwie Catherine the Grape to lakier z Russian Collection. To taki inny fiolet, nie purpura i nie fiolet tradycyjny, a raczej fiolet jak dojrzewające, ale fioletowe już winogrona. posiada migoczące drobinki, ale bardzo dyskretne. Trzyma się kilka dni, dobrze rozprowadza. Wystarczą dwie warstwy.

Na zdjęciu są 2 warstwy w sztucznym świetle, ale fotka dość dobrze oddaje kolor. Na lakierze Seche Vite dry fast top coat.


7 komentarzy:

  1. również ten kolor skojarzył mi się w winogronem:) ładnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że na Twoim zdjęciu ten kolor wygląda całkiem interesująco... Kiedyś oglądałam dokładnie rosyjska kolekcję OPI i Katarzyna w ogóle nie przyciągnęła mojej uwagi. Wniosek? Nie oceniać zbyt szybko i w buteleczce...

    Odcień faktycznie taki niejednoznaczny. Winogronko, rzeczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor. Od dawna na mojej wishliście.
    Mogłabyś ocenić przy okazji Seche Vite?

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, Seche Vite dla mnie jest genialne. Bardzo szybko lakier twardnieje i jest bezpiecznie , a na dodatek ślicznie nabłyszcza. Efekt szybkiego zakańczania malowania pazurków i mocnego nabłyszczania bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny. Moja kolejna fascynacja. Urzekł mnie na tym zdjęciu. :)

    OdpowiedzUsuń