czwartek, 11 lutego 2010

OPI - You Don't Know Jacques!

Kolejne zdjęcia kapryśnego Jacquesa, zwanego pieszczotliwie grzybnią. Trzy warstwy plus top coat. Nie mam zastrzeżeń co do aplikacji, maluje się przyjemnie, pewnie dwie warstwy by wystarczyły, ale ja zawsze maluję trzy ;) W zależności od oświetlenia, kolor wpada bardziej w szarość lub brąz. To jeden z moich najbardziej ulubionych lakierów oraz jeden z najczęściej zauważanych i komentowanych, co ciekawe - zazwyczaj bardzo pozytywnie. Pierwsze zdjęcie w świetle słonecznym, pozostałe dwa - z fleszem.










7 komentarzy:

  1. kolor bardzo ciekawy raz szary raz brązowy mhhh

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dla takiego efektu chciałam go mieć.
    A przy okazji- piękne dłonie, piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie tyle zachwycam się lakierem co paznokciami :) piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za komentarze, jest mi bardzo miło, tym bardziej, że mam świra na punkcie zadbanych dłoni i paznokci ;)
    Mam nadzieję, że niedługo odzyskam mój aparat i będę mogła wrzucać więcej zdjęć, skoro już wiem, jak się zamieszcza posty na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękne dłonie! I paznokcie! Całość jest rewelacja!

    OdpowiedzUsuń