sobota, 27 lutego 2010

Bell Fashion Diamonds nr 1



Lakier z kolekcji diamentowej w której do kompletu jest jeszcze bardzo ładny amarant. Już dawno chciałam je wypróbować ale jakoś nie było okazji ;)
Lakier zawiera srebrne drobinki, które delikatnie połyskują. Dobrze kryje już po jednej warstwie ale do idealnego efektu potrzebne są dwie. Całkiem nieźle się nakłada choć pędzelek mógłby być odrobinę szerszy. Przepraszam za niedociągnięcie na jednym paznokciu ale w trakcie malowania spadł mi pędzelek i z pośpiechu nie chciało mi się wszystkiego zmywać ;)
Co do trwałości to dość szybko ściera się na końcówkach ale muszę zaznaczyć, że u mnie wszystkie lakiery nie wytrzymują w idealnym stanie dłużej niż 2 dni. Później konieczne są poprawki. Generalnie lakier bardzo przyjemny i jeśli Bell wypuści jakieś ciekawe kolory to na pewno dalej będę kupować i testować ;)
Na zdjęciu lakier bez top coata i bazy.

3 komentarze:

  1. Przyznam, że raczej nie gustuję w lakierach innych, niż kremowe, ale tutaj efekt jest naprawdę ciekawy i nienachalny. Zaciekawił mnie ten amarant, też masz? :)
    Aha - a bardzo chropowate te drobinki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nolu, drobinki w ogóle nie są chropowate. Amarantu nie mam ale prawdopodobnie również się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń