środa, 18 sierpnia 2010

Wibo Extreme Nails nr 49







Od dłuższego czasu przyglądałam się tej nowej kolekcji lakierów firmy Wibo,czytałam dużo opinii na ich temat. W końcu zdecydowałam się kupić właśnie ten-opatrzony numerem 49.

Kolor dość trudno opisać- jest to przewaga niebieskiego z dodatkiem szmaragdowej zieleni.W słońcu widać piękną,błyszczącą mgiełkę.

Aplikacja nie sprawia problemów.Lakier jest dość rzadki,ale rozprowadza się świetnie,nie robiąc smug ani bąbelków-a to za sprawą świetnego pędzelka,który na opakowaniu został nazwany 'płaskim'. Jest dość szeroki,co mnie przynajmniej pomogło w malowaniu-prawie wcale nie pobrudziłam skórek.Schnie dość szybko.

Na zdjęciu są dwie warstwy,i to w zupełności wystarczy,by kolor był intensywny.
Dwa zdjęcia są w świetle sztucznym,a jedno w dziennym.Wszystkie bez flesza. Myślę,że zdjęcia dość wiernie oddają kolor,choć,niestety,nie udało mi się w żaden sposób uchwycić tej ślicznej mgiełki. Bardzo,bardzo trudno jest uchwycić ten niesamowity kolor ;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz