niedziela, 22 sierpnia 2010

Essie Foot Loose



Kolor ten był już pokazywany przez dziewczyny ale chciałam pokazać jak wygląda u mnie :)
To piękna ciemna fuksja z fioletowymi tonami. Jeśli ktoś szuka właśnie ciemnej fuksji to polecam, gdyż te fioletowe tony pogłębiają kolor. Jest żywa i zwracająca uwagę ale nie krzykliwa, więc wydaje mi się że czasami będę w niej chodzić nawet do pracy ;)
Lakier rewelacyjnie kryje i już jedna warstwa spokojnie mogłaby wystarczyć. Pozostałe cechy lakieru (jak to u Essie) świetne, czyli rewelacyjny połysk, idealny pędzelek i konsystencja.
Na zdjęciach dwie warstwy bez topa.

5 komentarzy:

  1. Nie własnie te jego fioletowe tony przeszkadzaly ;)
    fajnie, ze Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuzik nie znasz się, właśnie ten fiolet jest fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi te fioletowe tony bardzo odpowiadają. To dla mnie fuksja idealna. Fancy Delancey była zbyt jasna i typowo różowa a Foot Loose jest w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że fioletowe tony są super :) Mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fioletowe tony rządzą :D ;)

    OdpowiedzUsuń