środa, 18 sierpnia 2010

China Glaze - Italian Red







Italian red China Glaze, Core Collection. Bardzo jasna, żywa czerwień - w pomieszczeniu wygląda klasycznie i w miarę stonowanie, ale w pełnym słońcu jest niesamowicie wibrująca. Nie mogłam się wczoraj napatrzeć na swoje dłonie i chyba inni rowerzyści i rowerzystki w Kampinosie też ;) Konsystencja typowa dla ChG, dosyć lejąca. Aplikacja to po prostu bajka, nigdy i niczym mi się tak dobrze nie malowało. Wykończenie moim zdaniem wygląda jak jelly- ale nie jestem ekspertką. Generalnie pod pewnym kątem widać końcówki i tafla wydaje się być lekko transparentna (chociaż jednocześnie kryjąca). Schnie dłużej niż się spodziewałam (bo nakładałam cieniutkie warstwy). Dwie warstwy są ok, trzy wyglądają soczyściej. Zdjęcia w świetle dziennym, przy oknie.

4 komentarze:

  1. Swietny kolor, jestem uboga w czerwienie, ten chyba trafi na moja wishliste ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna czerwień, trochę pomidorowa :) Świetnie się prezentuje na Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak będzie wyglądał na mnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będzie pomarańczowy to wiesz, ja się chętnie zaopiekuję... ;)

    OdpowiedzUsuń