czwartek, 19 sierpnia 2010

Eyeko Posh


Jeden z ciekawych kolorów oferowanych przez Eyeko(kupiłam jeszcze dwa,swatche wkrótce).Jest to trzeci kolor typu taupe w mojej kolekcji i bez wahania powiem,że najbardziej mi się podoba.Jest to grzybnia ale złagodzona, brąz z beżem,szarością i odrobiną fioletu.Na paznokciach dużo jaśniejszy niz YDKJ(który u mnie jest dość ciemną mleczną czekoladą) i od Miss Sporty.Jestem tym kolorem zachwycona,rzeczywiście jak rzecze etykietka efekt jest bardzo ladylike :).
Aplikacja przyjemna,ale zaznaczam że ja lubię gęste lakiery a ten zdecydowanie do gęstych należy.Pędzelek dość wygodny.Schnie dłużej niż OPI niestety,ale wybaczam mu to ;).Buteleczka poręczna i śliczna.Na zdjęciu 2 warstwy bez topa,ładnie kryje i przy starannym nałożeniu wystarczy spokojnie jedna warstwa.dodatkowa daję porównanie moich wszystkich grzybni(trzeba jednak zaznaczyć,że największą różnicę widać na paznokciu)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz