sobota, 30 kwietnia 2011

Orly's Happy Go Lucky: Frisky

Wreszcie ostatni lakier z kolekcji Orly Happy Go Lucky - Frisky. Jedyny lakier z kolekcji, który schnie na błysk. Kolorek to jasny błękit, jak letnie niebo ;) Jest podobny do China Glaze Four Audrey i nieco do Orly Gumdrop. Krycie dobre, dwie warstwy są wystarczające, ja dla wyrównania dałam 3. Przy tej trzeciej, grubszej lakier sam się wyrównał.

Pierwsze dwa zdjęcia - słońce, trzecie - cień.

Lakier dostępny na www.orlybeauty.pl od 1 maja 2011 r.!!!



6 komentarzy:

  1. Sliczny kolorek! Moglabys zrobic porownanie z Orly Gumdrop i ChG For Audrey? bo ten wydaje mi sie bardziej niebieski od nich :) bylabym wdzieczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :) Też jestem ciekawa porównania z For Audrey.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobię zestawienie :) dajcie mi tylko chwilkę, bo coś mi dzisiaj słoneczko uciekło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier jest na prawdę cudowny

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek sliczny oczywiscie, ale masz piekny ksztalt paznokcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolor, chociaż jak mam coś podobnego na swoich, to aż mnie to drażni.
    masz piękne paznokcie, super wygląda na nich każdy lakier :)

    OdpowiedzUsuń