wtorek, 5 kwietnia 2011

Colour Alike Różowa Pantera

Pierwszy z lakierów Colour Alike,które ostatnio kupiłam.Różowa Pantera to róż-fuksja-magenta z niebieskim shimmerem(taki opis kojarzy mi się z OPI Kinky in Helsinki ale uwierzcie,to zupełnie inne kolor!).Na zdjęciu porównanie z OPI Dim Sum Plum i tu też zdecydowanie widać różnicę.


Jeżeli chodzi o sam lakier to nie mam większych zastrzeżeń,ładnie kryje,ma wygodny pędzelek.Czas schnięcia dłuższy niż OPI no ale i cena dwa-trzy razy niższa więc wybaczam;).Bardzo ładny efekt dają niebieskie drobinki.
Na zdjęciu 2 warstwy + top.Lepiej oddaje kolor zdjęcie nr 3 :)

1 komentarz:

  1. bardzo lubię lakiery Barbry tylko szkoda, że nie robią wersji 3-4 ml bo z takim słoiczkiem się pomęczę troszkę. dobrze, że moja współlokatorka ma podobny gust więc kupujemy na połowę :)
    kolor totalnie nie mój, ale u kogoś nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń