poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Catrice From Dusk To Down



Lakier już chyba kultowy - znany wszystkim lakieromaniaczkom. Niezbyt wiosenny kolor, ale na dzisiejszą pogodę jak znalazł ;)
Jest to przykurzony chłodny brąz z domieszką szarości i odrobiną wrzosu, kremowy. Trudny do opisania, najlepiej przekonać się na żywo, poza tym taki klasyk zdecydowanie warto mieć w swojej kolekcji. Dodatkową zachętą może być fakt, że uważany jest za świetny odpowiednik lakieru Metro Chic $OPI.
Konsystencja dość gęsta, ale nie sprawiająca problemów w aplikacji. Lakier kryje po dwóch warstwach, schnie dość szybko i ładnie się błyszczy bez warstwy preparatu nawierzchniowego.
Trwałość przeciętna. Zdjęcia w świetle dziennym.

10 komentarzy:

  1. znany, nieznany, ale ja takiego jeszcze nie mam !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. antii, najwyższa pora, żeby to nadrobić! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego moje nigdy tak nie wyglądają?!;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie odcienie mam już kilka w swojej kolekcji xD

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego u mnie nigdzie nie ma szafy Catrice ?! mieszkam w sumie na dwa miasta, w obu jest natura i nie ma w niej tej firmy... no jak tak można!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wróciły migdałki :]

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa, u mnie nie ma Catrice ;(((

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam wczoraj :) Śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaaaaaaaaaaaałłl:D jakie piekne zadbane pazurki :D

    OdpowiedzUsuń