piątek, 29 kwietnia 2011

Catrice Up In The Air



Lakier ten jest jedną z nowości, które firma Catrice wprowadziła jakiś czas temu do swojej stałej kolekcji.
Kolor kojarzy mi się z niebem - lekko zachmurzonym w letni dzień, przed burzą. Jest to odrobinę przykurzony, całkowicie kremowy błękit, rzekłabym nawet, że z kroplą fioletu. Ciężko opisać ten kolor, ale myślę, że zdjęcia wiernie go oddają. Jest bardzo podobny do Vipera Jumpy nr 162.
Konsystencja lakieru jest w sumie dość gęsta, ale nie utrudnia aplikacji. Mimo tego, że to pastel, nie sprawia dużych problemów - do krycia jak na zdjęciach potrzebne są dwie warstwy. Pędzelek jest szeroki i wygodny. Zdjęcia w świetle dziennym, dwie warstwy plus top coat.
Polecam, bardzo ciekawy, zwracający uwagę kolor, idealny na wiosnę i lato :)

11 komentarzy:

  1. Oj a dla mnie są inne oba ale oba ładne :) Ten idzie w fiolet, a Jumpy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek :]
    http://all-my-life-invicta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadza się Aniu, ten ma kapkę fioletu, Jumpy jest bardziej czysty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten kolor ale nie kupię bo już go mam ;) Polecam wszystkim bo trudno według mnie taki kolor zdobyć.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ty masz śliczne migdałki :)

    lakier bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  6. Colortrend - zgadzam się :)
    Przeszkoda - dziękuję, bardzo mi miło :>

    OdpowiedzUsuń
  7. masz żelowe paznokcie ?:) sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, są naturalne, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go, nie do końca gra z moją jasną karnacją, ale strasznie go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolor:D ostatnio dostałam fioła na punkcie niebieskich a ten jest świetny

    OdpowiedzUsuń