sobota, 30 kwietnia 2011

Orly's Happy Go Lucky: Fresh

Trzeci z kolekcji Orly Happy Go Lucky, ostatni z półmatów - Fresh. Jest to kolor podobny do świeżej soczystej trawy, ale nieco bardziej neonowy niż trawa. Na paznokciach strasznie rzuca się w oczy, byłam w nim w pracy i wszyscy od razu go zauważyli. Bardzo się podobał ;) Krycie i aplikacja dobre, na foto są 3 warstwy, przy dwóch były minimalne prześwity i nierówności, ale da radę dobrze pokryć przy 2. Schnie na lekki mat i w takim wykończeniu wygląda najlepiej!

Pierwsze dwie fotki - słońce, trzecia - cień.

Lakier dostępny na www.orlybeauty.pl od 1 marca 2011 r.!!!




5 komentarzy:

  1. u mnie ten lakier wygląda zupełnie inaczej ,soczysta zieleń - neon.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest po prostu soczysta zieleń, neon, niekiedy w zależności od światła, więc powiedziałabym, że jest na pograniczu.

    OdpowiedzUsuń
  3. moja kuzynka miała zielony lakier. przez pół roku miała po nim żółte paznokcie , jakby paliła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po tym nie miałam przebarwień, ale ja użyłam pod spód Bondera. Trzeba zawsze używać bazy przy takich lakierach. :)

    OdpowiedzUsuń