poniedziałek, 6 września 2010

Revlon 998 Nude Chic












Kolejny przepiękny kolor od Revlona.Na prawdę jestem pod wrażeniem,Nude Chic to kolor w klimacie nude ale absolutnie nie jest to zwykłe i nudnawe trochę Mannequin Hands.To pastelowa i zgrabna mieszanka brzoskwini,różu i karmelowego beżu.Świeży i elegancki efekt,którego niestety nie udało się w 100% uchwycić na zdjęciach.Porównując trzy tego typu kolory,jakie mam pod ręką Tickle My France-y jest zimno-ziemisto-szary,Barefoot in Barcelona jest kawą z mlekiem a Nude Chic to ciepła brzoskwinia z domieszkami.Jak dla mnie ostatni kolor wygrywa to porównanie :).
Aplikacja super,nie smuży,szybko schnie.Na zdjęciu 2 warstwy bez topa.

4 komentarze:

  1. Fajny, mam coraz wieksza ochote na jakiegos Revlona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny! Czy jest tak samo rzadki jak Minted? Mam właśnie tego miętusa i mnie denerwuje, że jest prawie jak woda, dlatego dość nieufnie podchodzę do Revlonów, choć kolory kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm...moim zdaniem ani Minted ani ten nie jest rzadki a na prawdę wolę gęściejsze lakiery in general :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może taki akurat egzemplarz mi się trafił... Jak ogarnę się trochę ze swoim przydużym zbiorem, to będzie mój:)

    OdpowiedzUsuń