środa, 1 września 2010

China Glaze Wild Mink




Na początku jak zobaczyłam go w buteleczce trochę się przestraszyłam ;) Na swatchach w internecie wyglądał trochę inaczej, subtelniej. Na żywo w buteleczce wydał mi się strasznie dający po oczach ;) Powiem szczerze, nie spodobał mi się, byłam przyzwyczajona do spokojniejszych, bardziej zachowawczych kolorów. Nie przeszkodziło mi to jednak w jego przetestowaniu :D No i wtedy przepadłam, zakochałam się w nim na dobre. Stał się moim ulubionym wakacyjnym kolorem :D
Na zdjęciu znajdują się 2 warstwy lakieru na nawilżającej bazie SH, pokryte Insta Dri SH. Zdjęcie dość wiernie oddaje kolor, choć miałam spory problem z jego uchwyceniem. Aplikacja bezproblemowa, lakier dość rzadki. Trwałość zadowalająca. Wszystkie zdjęcia w świetle dziennym bez lampy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz