czwartek, 11 listopada 2010

Essence Multi Dimension nr 60





Odmieńmy tą jesień! Zaszalejmy na pazurkach - ja przynajmniej tak
zrobiłam i odstawiłam szarości, brązy na coś innego a mianowicie na
moich pazurkach gości od kilku dni lakier Essence Multi Dimension nr 60
"Watch out". Jest to kolor pomarańczowo-metaliczny. Nie razi aż tak w
oczy jakby mogło się wydawać. Na zdjęciu paznokcie są pokryte jedną
warstwą (bez top-coatu), która dość dobrze kryje, dla mocniejszego
efektu można ewentualnie pokryć drugą warstwą. Lakier kupiłam latem,
przez kilka miesięcy zdążył zgęstnieć ale minimalnie. Dobrze się go
nakłada (gęsty,kryjący) gdzie przy mojej małej płytce często duże
pędzelki sprawiają mi kłopoty, a tu pędzelek jest zgrabny, długi, ani
za mały ani za duży. Przy jego nakładaniu dobrze jest go dobrze
wymieszać, aby pigment rozłożył się równomiernie i nie przyciskać
dość mocno pędzelkiem by nie zrobiły się smugi. Schnie szybko, trzyma
się około 3-4 dni bez top coatu, nie odpryskuje.

Zdjęcie zrobiono bez flesza, przy świetle dziennym - kolor jest dość
dobrze odwzorowany.

Serdecznie pozdrawiam,
Nilvena (Marta)

1 komentarz:

  1. Oj, fajny. Też mi potrzeba takich kolorów. W szarości jesienią czuję się fatalnie, brązy trochę lepiej, ale to też nie to. ;p

    OdpowiedzUsuń