poniedziałek, 1 listopada 2010

colour Alike 440 - Jesienny blues

Colour Alike 440 - Jesieny blues. Taki trochę piaskowy kolor - jasny szary/nudziakowy z mała domieszką różu (albo wrzosu, zwał jak zwał). Ten kolor ma delikatny shimmer, widoczny tylko w świetle słonecznym lub sztucznym. Drobinki są przezroczyste, więc wygląda jak okruchy szkła :> W cieniu też bardzo mi się podoba - wtedy właśnie zyskuje te delikatne różowe nuty. Paznokcie malowałam przed snem, więc od razu nałożyłam Seche Vite. Jak dla mnie to jeden z ładniejszych kolorów w limitce :-)

Światło dzienne bez słońca

 Sztuczne światło



3 komentarze:

  1. bardzo lubię taki delikatny shimmer <3 nadaje lakierowi takiego pięknego połysku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudny jest! szkoda ze u mnie nie ma tych lakierowy

    OdpowiedzUsuń