niedziela, 14 sierpnia 2011

Bell Airflow 709




Ale tu ciiiiisza....

... no to wrzucę odkrycie ostatnich dni - Bell Airflow 709 :-)
Nie pytajcie, czemu jedno ze zdjęć jest przekręcone - nie mam zielonego pojęcia!

Kolor - to taka mieszanina czerwono-pomarańczowa, trochę z gatunku neon. Bardzo przypomina mi Zoyę LC.
Lakier banalny w obsłudze, fajny połysk (podrasowany Seche Vite), kryjący i o idealnej konsystencji. Schnie szybko.

Coraz bardziej lubię serię Airflow ;-) i firmę Bell za pomysłowość, bo kolory w tej serii są świetne!

19 komentarzy:

  1. Kolorówka Bell jest bardzo interesująca, o lakierkach też słyszałam dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A proszę, jednak ktoś tu jeszcze zagląda :)
    Kolor bardzo mi odpowiada, choć całkiem niedawno pewnie wzgardziłabym tak intensywnym odcieniem.
    Inny odcień Airflow, beżo-szary, wytrzymał na mnie 5 dni. Ciekawam, ile da radę ten kolor!

    Swoją drogą, Bell to jedyna marka, która się mnie trzyma tak samo długo jak OPI.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor :)
    Mam jeden lakier z tej serii, ale na mnie nie trzyma się tak długo, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor :) a jak tam z trwałością? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O trwałości wypowiem się w rejonie środy, bo wtedy planuję zmianę barw wojennych. Póki co - dzień drugi, lakier nienaruszony!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wygląda ;)
    P.S.dodaję do obserwow. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne paznokcie :) W końcu znalazłam zdjecia na których nie ma pomalowanych skórek ! :D
    Zapraszam do mnie
    http://miss-mon-roe.blogspot.com/ kliknij "obserwuj" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ładnie Ci wyszło to malowanie, jak z katalogu. :D
    A lakier piękny. Na moich stopach prezentuje się równie uroczo. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor, pomarańczowa czerwień jest śliczna. Muszę poszukać u siebie tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się. zaczepny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować, kolorek obłędny :)
    Obserwuję i będę zaglądać częśćiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku śliczny kolor :D
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny kolor!

    zapraszam do mnie na rozdanie!
    www.topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne masz paznokcie:) zazdroszczę Ci, moje się tylko kruszą i łamią:( fajny kolorek:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachecam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za komentarze! :)
    i melduję, że lakier wytrzymał w świetnym stanie do środy. Jestem zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor;)
    Dodaje do zaobserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń