sobota, 20 sierpnia 2011

Bell Airflow 703


Zanabyłam kolejne lakiery z kolekcji Bell Airflow: 703- blady lila z domieszką błękitu, 704 - blady brudny róż. Efekty próbnego malowania pierwszym z wymienionych poniżej.




Na zdjęciach dwie warstwy na bazie wybielającej inglot, na górze Seche Vite. Aplikacja, połysk, schnięcie - jak zawsze na piątkę.
Kolor wyszedł trochę bardziej błękitny niż jest w rzeczywistości - nutka liliowa jest bardziej dominująca. Wybaczcie proszę kiepską jakość , ale zdjęcia robiłam telefonem.

Nie do końca jestem przekonana co do takiego koloru, ale kto wie - może się przekonam z czasem? A co Wy o nim sądzicie? :-)





21 komentarzy:

  1. Ja lubię takie kolory na stopach (nie wiem dlaczego) i ten lakier często się na nich pojawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba będzie zatem przetestować go nastopowo, że tak powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam nastopowo - mam dość podobny kolor od Sensique i świetnie się nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się ten kolor podoba i kojarzy przede wszystkim z wiosennymi kwiatami :)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ślicznie, taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor, czasem warto sięgnąć do czegoś dla siebie nietypowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor :) niestety u mnie w rossmanie nie ma szafy Bell :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam taki kolorek! Mam podobny z miss selene i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też się nie do końca dobrze czuję z takim kolorem, wyglądam jakoś trupio :) już wolę coś bardziej niebieskiego.
    bardzo lubię te lakiery. mam tylko jeden bo nie mogę jakoś na nie trafić, ale jak już trafię to będą moje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz bardziej przekonuję się do tego koloru :)
    Na weekend - (chyba) może być!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny jest ten kolor, nei widzialam tych lakierów..hmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobny z Golden Rose z serii z proteinami ;) Bardzo go lubię ;D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love this dusty color. Looks delicate and sweet

    OdpowiedzUsuń
  15. Na fotkach fajnie. Ciekawe jak na żywo. :) Dla mnie chyba zbyt trupi. Do oliwkowej skóry średnio, jak sądzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. A ten wygląda pięknie w związku z czym muszę go nabyć :D

    OdpowiedzUsuń