piątek, 25 lutego 2011

Orly - Pure Porcelain

Pure Porcelain - cream ivory! My favourite of the collection. I was worried that it would be sheer, but no - here are 2 coats and my nails are perfectly covered. It leans pink a bit. From the Precious Collection 2011.


Pure Porcelain - kremowa kość słoniowa! Mój ulubiony lakier z kolekcji. Martwiłam się, że będzie słabo napigmentowany, ale nie - tu są 2 warstwy i moje paznokcie są idealnie pokryte. Ma w sobie kapkę różu. Lakier pochodzi z kolekcji Precious 2011.
 


 

16 komentarzy:

  1. I prawdę mówiąc już go kliknęłam XD Kattie,nie ładnie tak kusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny jest! Koniecznie musze go kupic.

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiem, że nie ładnie jest kusić, ale kto mówił, że mam zachowywać się ładnie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNY :D uwielbiam takie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa go jestem strasznie na żywo :D.Oby doleciał jak najszybciej!
    Ciekawe jak się ma do Swedish Nude?

    OdpowiedzUsuń
  6. padłam jak go zobaczyłam CUDOWNY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. OPI Swedish Nude.On też patrząc na Swatche trochę podobne klimaty

    OdpowiedzUsuń
  8. Miało być: Co to Swedish nude :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Burn-it-up, swedish nude naklada sie okropnie, zeby pokryl tak ladnie to potrzeba 4 warstw

    OdpowiedzUsuń
  10. cudo!!!! a jeszcze 2 warstwy do krycia to już całkiem :D <3

    piękne pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. To mam nadzieję,że Porcelain będzie się grzecznie zachowywał na pazurach bo teraz nic tylko ślinię się do zdjęcia i czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wlasnie go zamowilam i juz sie doczekac nie moge kiedy przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ŁoŁ ale super kolorek !!!!!! Musze taki mieć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :0
    http://katherina-lca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń