czwartek, 9 grudnia 2010

Color Club Ms Socialite



Na znalezionych przeze mnie zdjęciach na zagranicznych (i nie tylko)
blogach lakier ?Color Club Ms. Socialite był przeważnie mocnym
różowym kolorem. Jakie było zdziwienie, gdy zobaczyłam, że to po
prostu fiolet.

Nakłada się lepiej niż OPI Ski teal we drop, ale druga warstwa schnie
koszmarnie długo - po ok 40-50 minutach od pomalowania miałam odbite
rękawiczki (na paznokciach drugiej ręki, choć i na tej, której zdjęcia
widzicie powierzchnia lakieru nie jest całkiem gładka :/), a nawet po ok.
3 godzinach mogłam odbijać paznokcie :(

Ms. Socialite to soczysty odcień fioletu. Szukałam teraz w internecie i
nie znalazłam zdjęć, które odzwierciedlałyby go w 100% - przeważnie
jest zdecydowanie za różowy.

Zdjęcie po lewej stronie jest nieobrobione - jak widzicie, kolor jest
dosyć stonowany.
Kolor wyszedł przekłamany, więc musiałam trochę podrasować (zdjęcie
po prawej stronie) - powinnam jeszcze trochę przyciemnić, ale z koleji
bałam się przedobrzyć i popsuć ;)
Kamila

3 komentarze:

  1. Kolory paznokci w tej i poprzedniej notce bajka. Bardzo mi się podobają

    U mnie nowa notka! Tym razem poruszam temat ZARABIANIA NA BLOGU. Zapraszam!

    www.fashionablyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń